FREDAG!!!

Jag viste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag slog upp ögonen.
Då jag fick se att de tooook snöa ute...
Igår var de soligt, fint, man fick riktig vårkänsla.
Idag? ja.. då va vintern tillbaka och massor av SNÖ!!..

VILL HA VÅR NU!!! trött på snön...

Imorgon åker jag iväg med några jobbarkompisar och några från köket.
Vi ska på kryssning.
Ska bli riktigt skoj, har ju aldrig vart på kryssning förut..
Spännande..



Lotus är nu hemma hos pappa.
jag fråga om han kunde åka hem och mata honom.
Svaret blev: "du kan köra hem honom till mig i stället"
Ena stunden vill han att jag gör mig av med honom.
nästa så vill han frivilligt ha honom hemma hos sig.
Han är rolig han..
(tror faktiskt att han tycker om honom fast han vill inte erkänna de) :p

Ganska tyst och tomt här hemma nu när inte kissen är hemma :S
Märks skillnad på en gång!

Min lilla bebis <3


Kommentarer
Postat av: Mallan<3<3

Hoppas ni får de grymt kul :) Festa för mig som får jobba o slita ;P

2011-03-18 @ 22:27:35
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0