vilken dag!!

Det är inte alla som har en chef som kommer hem,
och väcker en på morgonen :p

Idag skulle jag ha vart på sjukhuset kl 06:00.. Bara de att jag vaknade av att någon plingade på dörren.
Yrvaken med suddiga ögon tassa jag ut i hallen. Tittar i nykelhålet och där står pappa.. Äh,?

Öppnar dörren, så står han bara och tittar på mig och lér så säger han:
"Är du trött?"
Svar: äh,? JA!!

"Dom väntar på dig, klockan är 7"

Och jag som då inte riktigt vaknat än blir lite grinig och säger:
- Men varför har ni inte ringt!?

Han skrattar till lite.. och säger:
"men det är ju de vi gjort hela morgonen, men du svarar ju inte"

-Hmm.. Vänta..
Tassar in i sovrummet. hämtar mobilen..  Oj.. STEN DÖD!!
15 min senare stod jag på jobbet.. :p

Jag bjöd på en viss oro..
Va vist lite rädda att de hade hänt nått.. men icke.. jag sov så skönt så!! ;)

Jag kan ju inte säga att dagen började så bra.. men..
"det kan bara bli bättre" och vist blev de så..
Det blev ju sen tillslut en riktigt bra dag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0