Onsdag!!!

Mitt liv består nu mera av Wordfeud.
Alfapet i mobilen..
"De sociala livet"

Måste säga att jag tycker om min iphone.
Tycker dock inte om att batteriet tar slut så fort :p

kom hem för en stund sen.
Va ute i valla och kolla på när mitt kära lag tog hem sin 6e raka seger
(igentligen är den 8e raka segern, men kaik och Flen har dragit sig ur.)

Valla - oxelösunds.. 5-0 =)

Vi är alltså obesegrade. leder serien och nu blir de lite sommaruppehåll..
Ser fram emot kommande säsong.. Det ser riktigt bra ut nu!!
Själv ska jag träna upp min fot så jag också snart kan va med och lira.
Det är troligen ledbandet som är paj i foten.. :S
Annars vet jag inte va de är?.. ont gör de iaf..
3,5veckan sen nu jag skada mig..
Har inte riktig tålamod för de här..
Men det blir förhoppningsvis bra snart.
An av sjukgymnasterna sa att jag skulle sluta spela fotboll.
De va den värsta sporten man kunde hålla på med
när de gäller fotledsskador och knäskador..
Sant.. men det får mig inte att sluta..
Bara att kämpa på..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0