Min midsommar helg..

Fredag:

Då va Jag, Dessan, Anna, Frida hemma hos Dessans föräldrar.
Tillsammans med lillebrodern och hans kompis.
En mycket rolig kväll med mycke bus. =)






Bjuder nog inte på fler bilder :p

Lördag:

Va jag ute hos sara med familjen. Mamma saknades dock.
Så va de några vänner till sara där också..
Mycket trevlig dag/Kväll..











Söndag:

Idag åkte jag och Hanna Lu ut till Sara och Robert.
Där vi fick mat och gott fika.. =)

När jag kom hem tog jag och cykla en sväng.
Det blev 19,62km. på 56,51min.
Motvind hela vägen. kändes riktigt tungt idag.
Ska försöka mig på en bätte tid i morgon!!! =)



Kommentarer
Postat av: Anna

Du e ju galen cyklar ju skit långt :S men bra jobbat gumman :D sååå duktig:)

2011-06-27 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0