Grattis Sara <3

Idag fyller min älskade syster 29år!!
Hurra, hurra, hurra, hurraaaa!! =)

Själv har jag fått den underbara "skitsjukan".
Så kommer troligtvis inte va med och fira henne idag!? :(
Jätte ledsen... Det får kanske bli en annan dag?
Känns iuf som om jag ätit grädde eller glass.
Brukar bli såhär då.. :p
Men eftersom jag inte riktigt vet va det är och finns många små barn.
kanske det är dumt att riskera nått!!?

Men i övrigt mår jag ju iuf bra nu ;)

 Ni må tro att dom haft roligt åt mig på jobbet idag!
Bjuder på den.. :p


Älskar dig min fina syster!
 STORT GRATTIS från mig <3




You are my Angel
<3<3<3 *kramar om* <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack gummsan!

Är så glad att du kom iallfall! : ) Älskar dig <3 Puss och kram

2011-06-03 @ 23:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0