Tisdag..

Jag har haft lite för bra dagar den senaste tiden.
Men gårdagen va ju inte riktigt min dag..
Mina cykeltur i söndags resultera till en sömnlös natt..
Låg och hosta hela natten, så upp och jobba på de..
övertrött och seg i kroppen.. Ville bara hem och sova.. men icke..

Åkte och handla lite mat när jag sluta jobba.
köpte ett 6pack med ägg. När jag kom hem va de bara 3hela ägg kvar.
bra där.. 3st va helt mos.. det går bra nu..
Laga 2olika maträtter vilket gav 9matlådor i frysen.
Den är jag där emot nöjd med.
Bara det att jag brände såsen så va tvungen att göra ny :p
men det blev ju bra tillslut... ;)

Dessan och gunnar skulle ner till djulö och ta ett kvällsdopp..
(dom är ju inte kloka, kallt i vattnet ju) 
Men jag tog cykla och trampa ner till dom. Kanske inte så smart.
men den här gången cykla jag ju inte så långt..
 
Hostat hela den här natten också och vakna till med en stor köttbulle i halsen
och en grym huvudvärk.
Hade lite smått ont i halsen igår också. men nu har de blivit värre :S
Har inte riktigt tålamod för de här..

Ringde Anna och sa att jag skulle sova en timme till så
"kommer jag lite senare"
Men den extra timmen med sömn gav inte så mycke annat resultat..
Så det blev att stanna hemma idag :S

Min chef är dock inte så nöjd, han tycker jag har lite för många sjukdagar.
Kan dock inte rå för att jag har dåligt imunförsvar :p

Men är ju en som är glad över att jag är hemma,
och det är Lotus som nu spenderat hela dagen ute på ballkongen.
Han riktigt njuter där ute...

Har nyss kollat på Sveriges första VM Match mot Colombia
Sverige vann med 1-0.
Skönt med 3poäng. Heja Sverige!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0