20e juni..

Min jobb-helg är nu över och idag har jag ledig dag! *me like*
Riktigt skönt med sovmorgon!!
Det blir en städ och fix-dag, idag...
Såg ut som ett bombnedslag här hemma. men nu börjar de se fint ut igen =)
Det har precis slutat regna, så ska om en stund ge mig ut på en cykeltur..

Va även ledig i fredags. så då passa jag på att åka och hälsa på Hanna och Rasmus.
Jätte mysigt.. Man ses på toook för sällan..
Va riktigt roligt att träffa dom och även få se lilla Noomi.. jätte söt..
En riktig liten knubbis.. hihi..




När jag kom till jobbet i lördags möttes jag av den här synen..
Älskar när sommarvikarierna är tillbaka..



Om jag inte minns helt fel är de mitt moppskaft.. :p
Jag har ju typ världens sämsta fantasi..
så att hämnas och komma på nå bus tillbaka är ju inte min starka sida.
Men ska försöka komma på nå bra för att sätta killen på plats :p

Det här är de bästa med sommaren. Att få jobba med alla roliga vikarier..
Många riktiga sköningar!!

På lördagen efter jobbet åkte jag ut till valla och kolla på när herrarna spela mot gropptorp.
Valla vann med 4-0.. Lite roligt att både Dam och Herrlaget i valla ligger 1a i serien. =)

Efter matchen åkte jag och Dessan hem till micke och Josefin.
Vi hade med oss varsin pizza som vi glatt mummsa i oss =)
Självklart gosa jag även lite med barnen.. Fasters favoriter..
Bjuder på en bild på lillkillen.. såå söt.. han somna i min famn..
Tror han gillar mig.. hihi ;)



Där efter åkte vi hem till frida L som hade lite fest..
Måste säga att jag hade en riktigt bra lördag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0