16e juni

Idag efter jobbet åkte jag och Pappa till Norrköping.
Det roliga med att åka med pappa är att man vet aldrig vad som händer.
Vi är båda väldigt impulsiva. Det händer alltid saker när vi ses..
"handlar först och tänker sen" :p

Jag skulle alla fall kolla på cykeln idag. Den va riktigt bra.
Så självklart köpte jag den.
Sen fick pappa för sig att han skulle kolla inne på Dormy. (golf)
Han kom då ut med en golfklubba.. :p
Åkte vidare till Mediamarkt.. Äh.. jag kom vist ut med en iphone 4..
HOPPSAN..

Båda lika lättlurade.. Nån telenor nisse som flirta in sig bra hos oss båda..
Snygg va han också.. Jag smälte ju direkt..
Pappa "nä men det där är bra, det låter jätte bra, bara att slå till"
Hehe, ja va säger man? ojdå.. :p

Våra handlingar är inte alltid så genomtänkta.. men roligt har vi haft!! ;)

Va sen hemma hos lillebror en sväng. Alltid lika trevligt!!

Imorgon ska jag åka till örebro och hälsa på Hanna, Rasmus och lilla Noomi.
Ska bli jätte roligt!! <3

Det bästa av allt med morgondagen är att det är FREDAG och jag är LEDIG!!
*me like*

Här är min cykel och pappa "fixar frasse" ;)



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hi,hi låter mysigt...

men hur fick ni hem cykeln.ler.

kramis

2011-06-17 @ 15:51:30
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0