Cypern Resan med Anna och Dessan!! =)

Måndagen den 18e Juli åkte jag och 2 av mina kära vänner till cypern.
Kom hem idag.

Kan säga att borta grymt bra men hemma är ju ändå alltid BÄST!
Jag har verkligen haft en underbar vecka Tillsammans Med
Anna och Dessan!

Det va sjukt varmt, jag är tok bränd.
 Men kan säga att jag riktigt njöt.
SEMESTER, VÄRMA, ÅT OCH DRACK GOTT..
 Det går bra nu, njuter av livet!

MÅNDAG:

Stockholm Skavsta!
Vi åkte alltså från nyköping. planet gick 17.40.
I väntans tider..



Så satt vi äntligen på planet.
Tro de eller ej men Dessan va den som var mest rastlösas under hela resan..
Alla trodde att det skulle va jag.. men icke...
För Dessans del börja de redan på planet.
Svårt att sitta still? :p





Väl framme I
cypern - Fig tree bay - Protaras - Vangelis.

Låg de ett paket på min säng.
(Dom trodde ju att jag va den som skulle va mest rastlös
att jag kunde behöva detta
Tack Dessan men tror du hade mest nytta av den.. hihi)


Dessan fick inta golvet :p


TISDAG:

Första soldagen. Kan bara säga en sak.
Ligg inte i solen en hel dag första dagen.
Smörj inte heller in dig med olja i slutet av dagen.
Det blir ju inte jätte bra.. JAg lär mig nog nått nytt varje dag..
Detta är verkligen nått jag lärt mig av..
Fick ju då ligga under parasoll resten av veckan..
Behöver jag skriva mer? :p

LIKA SOM BÄR ?




ONSDAG:




Det va verkligen underbart att bada i detta Hav!!! Riktigt nice.
Varmt och jätte klart vatten, sandbotten.. Kan inte bli bättre!! ;)



Kvällens bästa: Pannkaka men Nutella och banan.. Mm,mm,mmm.. *me like*

TORSDAG:

Jag bodde ju då under ett parasoll..

"man blir ju som man umgås", Vart har jag sett denna handrörelse förut!?








Efter maten gick vi förbi några jätte duktiga dansare..


körde sen en minigolf runda.
Säger bara jätte tråkiga banor, alla såg typ lika dana ut ju!!
Anna turnissa vann.. Grrr..





Tror jag måste träna mina armar!! Ser lite smått klena ut :S

avsluta kvällen med en välförtjänt drink =)


FREDAG!:

Då tog vi Bussen till Ayia Napa. Vi skulle ju då leka av oss lite.
DET VA GRYMT ROLIGT!!






Livvakten i mitten snygg?
SVAR: JA!!








LÖRDAG:

Dessan och Anna fick en "Lek kompis" :p



SÖNDAG!

Sista soldagen. Tyckte nog mest synd om mig själv då.
Bränt mig så pass att jag nästan har köttiga sår.. Inte skönt.
Sved fint i saltvattnet. så jag fick snällt hålla mig i skuggan.
I min solstol, under mitt blåa parasoll :p










MÅNDAG 25e

Då var dagen inne för hemfärd.
Borta bra men hemma bäst, det är ju så men just nu gick veckan för fort.
Skulle vilja åka tillbaka!!







Det va vår semester de!!
Det va verkligen en underbar vecka. Minnen för livet!

Känns grymt tyst och tomt här hemma nu.. Lotus är kvar hemma hos Pappa.
Va hos dom förut ikväll. Va hjärtskärande att lämna mitt lilla hjärta,
Han sprang efter mig i hallen.
och sen hoppa upp i fönstret och bara titta på mig när jag gick ut på altanen.
Precis som "lämnar du mig igen" Åh.. :S

Men i morgon blir de Frukost med Hanna Lu och Carro.
Sen ska de bli en riktig röjj och städ dag här hemma.
Där av att Lotus är kvar hos Pappa.

Det va de.. Hej hopp // Hanna



Kommentarer
Postat av: Anna

Fint du har gjort vännen:) va helt underbart...men en fråga, har du inte glömt en bild? hihi Mamma gillade bilderna mkt fint gjort. Hon undrar va Dessan o jag håller på med egentligen. <3<3<3

2011-07-26 @ 11:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0