Ahhh.. Abstinens!!!

Har sån fruktansvärd abstinens just nu!!
Försökar sluta snusa.

Tog min sista igår kväll..
Helt sjukt va sugen jag är nu när jag slagit mig till ro.
Har ju då hållt igång hela dagen.

Frukost med Hanna och Carro vid 9.
Sen hem, fick då ett tooook ryck och slängde ut allt från toan.
Spola ner hela skiten, skrubba, gnodde och hadde mig..



Till och med rensa och fixa avloppet i dusch och handfat.
Känner mig duktig!! =)

När projekt badrum va klart gick jag till Garderoben.
Ut med all skit..



Rensa ut rätt mycke kläder faktiskt!! Skulle kunna ta lite till.
Men då skulle de se så tomt ut på hyllorna :p


Så va de rensning av skor..
jag minns inte när jag kasta några skor sist.? så nu va jag ju tvungen att ta tag i de.
se så många som försvann.. ;)


Men hade inte hjärta att kasta bort mina favoriter.
(som jag iuf knappt använder nu, men ändå) :p


Så då va de färdig rensat för idag..


Kasta 4 ica påsar med skräp.. helt sjukt va man samlar på sig massor av skit!!
I morgon är de operation kök, vardagsrum och sovrum..
Sen måste jag ta tag i vinden..
Tror jag börjar med nått av de nu.. för att ha nått att göra lixom.. ;)

Har också hämtat hem Lotus. Känns skönt att ha honom hemma igen <3

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0