Yeh...

Party last night!!!
trallallaaaaaaa "On the floor" trallallaaaaaaa
"stamp on the ground" trallallaaaaaaa.. hehe..
De blir en riktigt bra och rolig kväll ;)

Kl 20:00 mötte jag upp Anna, så gick vi hem till henne.
Dit kom även Gunnar och Mallan..
Hade en mycket rolig kväll.. Dessan kom direkt från Arlanda.
Guuu så brun hon va (om man jämför med mig alltså) hehe... ;)
Hon kom och följde med oss ut och svira
Dansa gärnet på harrys.. Riktigt svängde våra lurviga.. *ler*
Sen blev de lite efterfest hemma hos mats..

Fick nån mupp efter mig..
"Du är så jävla snygg,
därför jag följt efter dig ikväll så jag tänkte jag bara skulle hälsa"
Äh.. tack men nej tack..

Samanfattning av kvällen/natten: galen och rolig..
Gick väl och la mig 05:00

Dessan ringde och väckte mig.
Frukost hemma hos gunnar kl 11...
sen iväg och träna kl 12-14.. Känner mig duktig.
Efter träningen åkte vi och handla. Så blev de lite matlagning hemma hos Dessan.
Gick sen förbi pappa en sväng..
En bra helg.. Men helgen går på tooook för fort..
Jobba i morgon igen då... :S

Bjuder på några bilder från kvällen..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0