Snart helg..

Veckan har gått fort.. snart helg, vilket känns sjukt skönt!

Igår hade jag Hanna Lu här. Som alltid mycket trevligt!
jag inser mer och mer att: Vilka underbara vänner jag har!
*me like*

Min stackars syster ligger sjuk, och idag fick min storebror magsjuka..
vet 3st till som legat i magsjuka nu i veckan. Nått skit som går nu. :s

micke ringde, så fick åka och passa Theo en stund efter jobbet.
Josefin skulle hämta bilen på verkstaden.
När jag kom dit hade hon klätt på theo.
Blev då en liten uppfriskande promenad..
(så vi inte behövde va nära micke)
Va bara de att jag blev ju jagad av isbjörnar då i stället,
och det kom pingviner som naffsade och bet mig i benen..
och de värsta av allt..!!
De kom fram en eskimå som skratta åt mig!
Bara för att jag gick där och huttra och frös..
Är de snällt de?

Titta på henne.. jätte glad och skrattar åt mig...
hehe :p



Men de va en som va riktigt glad..
Vet inte hur många ggr jag fick säga Hej under min
15 minuters promenad..
Hej är nämligen theos favorit ord.
Han säger HEJ hela tiden.. och med jordens leende.
Söt liten kille *me like* <3


<3<3<3<3<3<3


Åkte sen och träna..
Det va fys med Benke..
Kan säga att jag känner att jag lever..
Helt slut.. Vet ju nån som kommer ha svårt att gå i morgon.. :p

Efter träningen åkte jag och Anna och sola.
As skönt tills jag fick en fet katt dusch..
Herre guuuud.. jag viste ju inte att solarier nu förtiden spottar på en..
Jag blev ju as rädd, så jag kolla ju upp dör och fick ju nå skit i ögonen..
Det blev ju nästan lite av en dramatisk händelse de där..
Oj,oj,oj.. inte lätt när man inte förstår så mycke..
och så va de en tant som pratade med mig.
"vill du höja volymen, tryck på plus"
vill du ändra nån ting, använd plus och minus.. bla,bla,bla..
jag tröck och hon prata och Neeej..
jag va inte riktigt kompis med de där solariet.. oj,oj,oj..
Inte lätt när de är svårt!

Hej hopp// Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0