Haft en underbar helg!

Fredagskvällen blev de mys tillsammans med micke och josefin.
kolla på let´s dance och åt pizza. Mycket trevligt <3

I lördags åkte jag ju med lillebror min till örebro.
Jätte mysigt.. Blev ju då en sväng in på ikea.
Köpte där en badrumsmatta, och en golvlampa.
Blev mycket nöjd.
Åkte sen till marieberg.. Käka gott..
köpte mig ett "tidsfördriv".
Har ju den senaste tiden blivit så rastlös av mig.
Så köpte 2 målarböcker..
kanske töntigt, men man fördriver som sagt lite tid. ;)

Idag har jag spenderat min dag tillsammans med Hanna LU.
Som alltid mycket roligt och trevligt! <3

Tog med mig lotus till Hanna..
Lotus vs Stella
Gick inte så  jätt bra.. Min är ju då lite töntig.
Han bara morra och fräste..
så innan nått hände så åkte jag hem med honom..
Med risk för slagsmål.. Stella ville leka..
men lotus "kom hit och jag dödar dig" han såg rätt elak ut..
han va nog mest Jätte rädd stackarn..
 
Efter de blev de en spontantripp till norrköping.
Där jag köpte ett par skor..
när vi kom tillbaka hem blev de en härlig promenad i vårt vackra vinterväder...
En koppkaffe efter som värmde våra frusna kroppar.. hehe :p 
Carro kom också över,
Så har haft en mycket mysig och trevlig kväll tillsammans med dom.
Hanna lagade i ordning mycket god mat åt oss =)
<3<3<3<3<3<3<3

Jag är mycket nöjd med min helg.
I morgon är de tillbaka till jobbet igen.
Måndagar och tisdagar är vanligtvis dom värsta jobbdagarna.
Men har nu blivit 2 av dom roligaste och bästa dagarna.
Har ju då min älskade och kära syster på jobbet.. <3

Lotus har för övrigt vart jätte kelig i kväll..
Värsta gos kissen.. min lilla bebis <3



Min lilla älskling visar upp Mitt Tidsfördriv...



Mina nyinköpta skor.. (3e paret den här månaden.. *Oops* :P )
*me like*



min nyinköpta lampa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0