Det går bra nu!!!

Igår:

var de Alla <3 dag!
Med risk för att låta bitter... 
så förstår jag inte riktigt varför man måste ha en speciell dag
för att visa att man tycker om någon?
Personligen tycker jag ju mer om när de sker spontant..

Men en sak jag blev riktigt glad för va ett sms jag fick av min kära moster.
Blev verkligen jätte glad. Hon är så rar och go.. <3
*saknar*

Gårdagen i övrigt var en mycket bra dag.
Jag va ledig, åkte och pumpa lite på gymmet.
avslutade dagen/kvällen med en filmkväll
 tillsammans med Hanna och Carro.
Som alltid, mycket trevligt!!! <3

Idag :

Är jag verkligen på strålande humör!
På jobbet fråga dom "vad går på"..
En av jobbar kompisarna sa åt mig att sluta va så glad.
Man får vist inte va glad på mitt jobb.. :p

Vet faktiskt inte va de är som gör mig så glad?
Är bara de och de känns sjukt bra.. =)

Träffa på min gamla handledare som jag hade när jag praktisera inne på akuten.
Hon är ju bara så go...
Hon kom fram och fråga om vi skulle byta jobb ett tag.
Så hon kunde få lite omväxling. + att hon inte tycker jag ska jobba på städ :p
"Du kan ta mitt jobb, jag vet ju att du kan de.
För det är ju jag som lärt upp dig"
hehe.. så sant! *ler*

Idag är de fotbollsträning utomhus..
nått jag inte riktigt gillar.. 
-7grader, snöat hela dagen. Det är verkligen tok mycke snö ute..
Känns inte som det är hälsosamt att träna ute en sån här dag..
Är nog mest rädd att bli sjuk..
Har ju redan haft knas med ena lungan..
Jag känner att jag lite sviker mina lagkamrater.
Får nog säga att jag är ego i de här fallet.
Nog första gången som jag verkligen känner att jag tänker på mig själv
och mitt eget bästa!

Kan ju inte säga att jag blir så omtyckt när jag hoppar fotbollsträningen
och åkter ner till gymmet i stället..
 men de va de jag gjorde..
och de känns sjukt bra..
jag är mycket nöjd med min träningsinsatts..

Veckans tränings schema:

Måndag: Gym
Tisdag: Gym
Onsdag: Gym
Torsdag: Fotbollsträning (tror de är styrka då?)
Fredag: Gym
Lördag:
vila
Söndag: Fotbollsträning

Som sagt, det går bra nu!!!




Kommentarer
Postat av: HannaLu

Kul å höra gummsan! :)

2011-02-16 @ 20:12:54
Postat av: HannaLu

Kul å höra gummsan! :)

2011-02-16 @ 20:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0