Börjar om på nytt..

Från Lialvthe till missthure..
Har nu skapat en ny blogg.
kände att jag behövde en omstart

Från botten mot toppen.. Känner mig på G igen!
"Jag kände mig fången och maktlös. Men lät någon annan få sin syn på saken. 
och min upplevelse förändras..
Efter en krävande process har jag äntligen börjat få sinnesro. 
Mitt självförtroende börjar återvända!"
Nu är jag verkligen på G igen!!

Det är min och Annas jobbar-helg.
Har vart en grymt bra dag!
(Förutom att katten nyss missa kattlådan och sket på golvet..)
Vet då inte hur han lyckades med de?

Men nog är han go och söt ändå!



Bjuder på några härliga repliker från veckan:

* Liam 2år: "Andreas smaka på vällingen, BARA GOTT!!"
Hehe, vet då inte om jag kan hålla med om detta?

* En man kommer ut från en toalett och skrattar till när han får syn på mig..
efter kommer en kvinna ut. Hon går efter mannen och frågar.
"va de lika skönt för dig som det va för mig?
Mannen svarar: Ja! och kvinnan fortsätter:
- Bra då är vi överens!"

Hehe... *ler*


Kommentarer
Postat av: Gunnar

You go girl! :)

Haha, va rolig Lotus är som missar toan! :P

Kram på dig! <3

2011-02-13 @ 20:31:37
URL: http://gunnsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0