0-100

Jo, nog har jag gått från "0 till 100"..
Men det har ju kännts så sjukt bra..
Jag är nöjd, go och glad..
Njuter av varje sekund, minut, timme, dag..

Har ju nu hittat tillbaka till nått som känns sjukt gött..
TRÄNING!!!



Hade idag haft cirkelfys träning med benke...
vi va 8st tappra själar som träna..
om jag inte minns helt fel va de 10 stationer.
körde 45sekunder på varje station, vila 15 mellan varje.
och allt detta 4varv..
Kroppen är som spagetti.. Kände min helt död där på träningen.
Svetten lacka.. helt ut pumpad.. men guu så gött de känns nu efteråt.
Förutom en sak..

Har fått fint ont i mitt högraknä.. vilket jag inte är helt nöjd med.. :s
Har haft problem med de knät förut. men va ett par år sen.
"gamal fotbollsskada"
Iut kanske det inte är så konstigt att jag fått ont i de nu...
Jag har ju kanske vart lite elak mot min kropp..
Från "koma" till massor av träning.. har nu tränat 4dagar på rad..
Kroppen har väl fått en chock.. knät känner sig nog lite överansträngt..?
Inte så bra.. Jag som tänkte träna i morgon igen..? Blir då kanske bara lite armar?

Tog för övrigt helg idag.
Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag!
KÄNNS SJUUUUUKT BRA!! *me like*


Kommentarer
Postat av: Mallan<3<3

Du är grym raring <3 Fan va vi är bra :)

Vi får höras imorgon om du vill träna och om vi orkar :P



pusskram <3

2011-02-17 @ 21:24:40
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Lu

Haha, känner igen det där ordet "koma" ;)

Du är duktig raring! Ha en trevlig helg...



Kramisar

2011-02-18 @ 08:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0