En skön ledig fredag!

Idag har jag vart ledig. Även om jag inte fått min skönhetssömn har de ändå vart grymt skönt. Det blev en mys morgon tillsammans med Lotus och Alva. Robert kom hit med henne strax innan 8. Stackarn har ögon inflammation och fick därför ha en moster dag. Hon är så söt. Mitt lilla hjärta. <3

Imorgon kommer både Liam och Alva hit så ska dom sova över här. Mysigt.

Vid 5 hämta jag upp lillebror min så tog vi en tripp till Norrköping. Nu har jag bara en julklapp kvar och de är till den lilla brodern. Sen är jag klar. Jätte skönt!

Jag har nu blivit helt fast i tv-serien GLEE. Mycket bra..

Bjuder på två bilder på min lilla prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0