Äntligen.. inte många timmar kvar!!

Måndag och Jag är ledig.
Kan ju inte bli bättre!
Idag kom vinterns första snö.
Det händer saker i k-holmet.
 Det har tydligen vart rån på nordea.
Oj,oj,oj...

Jag får nog säga att jag inte gillar denna kyla.
Jag glömmer ju jämt ta på mig vantar.
det gör lite ont när blodet försvinner i ringrarna.
Stackars liten :S


Blodet i lillfingret försvann.. :S

Imorgon far jag iväg med min kära vän.
Det blir en härlig Roadtrip. Vi börjar med Ullared.
Där efter kommer natten spenderas i Habo hos min Faster och Farbror.

Onsdagen kommer spenderas i  Jönköping.
Vilket kommer bli riktigt roligt.
Nog mest roligt för mig efter som jag bott där. ;)
Men hoppas även Lu också får de roligt.
Spännande och se va jag hittar på för roligt.
Hon har inte en aning.. hehe..

Psss.. inte jag heller :p hihi ;)

Jag tror vi klarar vägen ner i alla fall :)


2dagar med Hanna.. Det ska bli mycket roligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0