Torsdag den 4e aug..

Min dag startade med en cykeltur tillsammans med Robert.
Cykla 15.64km på 40:16 min. Blev en tur runt nån sjö.
Bara uppförsbackar..
och motvind.. Rätt tungt.. Men riktigt skönt efteråt..
Ska ut dit i morgon också. Men då blir de en längre runda.
Kommer starta med 7km grusväg :S



Efter cykelturen kom Josefin ut med Barnen.
Så åkte vi till lyttersta och Bada.




Efter badet åkte jag hem till Pillan.
Vi fira då hennes söta son Melwin som fyllt 1år.
Grattis till pillans Prins!! :)


Där efter bar de ut på Fotbollsträning.
Känner mig riktigt duktig.
Så pass duktig att jag unna mig en pizza efter träningen.
Men den va faktiskt vegitarisk, mycke sallad på ;)

Nu dax att sova så jag orkar upp tidigt i morgon för ett nytt träningspass..
Det går bra nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0