Torsdag den 25/8

Nu tar jag helg!
Ledig fredag, lördag, söndag! GRYMT SKÖNT.

Under den här helgen ska jag börja fundera på va jag igentligen vill göra
med mitt liv.
"va jag vill bli när jag blir stor"

Skulle kunna börja med att söka nytt jobb.
eller hitta nått jag skulle vilja plugga till!?
eller? hmm..?
Inte lätt att veta va man vill/ska göra!?

Ut och resa skulle ju inte va fel!!

Det Finns en mening som nu snurrat i huvudet ett tag,
 som jag fick höra från en kär vän.

"man lever bara en gång"
Kanske dax att ta vara på den tid man har!?


Kommentarer
Postat av: Becca

Ut och res! Det hade jag tänkt göra.. som sagt, du lever bara en gång. Jobba kan du göra resten av livet sen. kram

2011-08-25 @ 21:09:23
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0