Göteborg..

Då har man vart i Göteborg med familjen. Riktigt ruskväder hade vi. Blandning mellan sol, regn, blixtrar och dunder. Men de va riktigt roligt. Barnen älska de! Liam va helt salig på morgonen innan vi åkte "idag ska jag åka tuff, tuff tåg och massor av karuseller." sara och Micke åkte tåg med barnen + respektive och jag, Andreas och pappa åkte bil ner. Det va bara mamma vi saknade annars va hela familjen samlade. Vi gick inne på Liseberg på onsdagen och sen på torsdagen va vi inne på universeum. :) Det va en riktigt rolig tripp men nu är det skönt att va hemma igen. Har en mycket sällskaps sjuk kille här hemma som inte alls tycker det är roligt när jag är borta då han måste va själv hemma :p min dator fungerar inte. Sitter nu och skriver på mobilen. Kan där med inte lägga upp några bilder. Så återkommer med bilder så fort jag får i ordning på datorn. Den har typ låst sig. Så den hakar bara upp sig så fort jag går in på nätet. Kan också berätta att, Imorgon ska jag hoppa fallskärm. Jag är jätte nervös. Men blir nog en rolig upplevelse. Hej hopp // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0