Fredagen den 5 aug.

Fredagar är nått som står högt på min lista.
Jag tycker om fredagar.
och just den här fredagen känner jag mig ju duktig.
Åter igen va jag ute hos Sara och Robert på morgonen.
Så tog jag och Robert en cykeltur.

Vi började med 7km grusväg. satt fint.
sen efter 13km kom vannalabacken..
Den är inte rolig.. :S
vi cykla alla fall 2mil på 50min.
så den här veckan har jag cyklat 6,5mil.
+tränat fotboll.. så jag kommer mig faktiskt nöjd och duktig.

Blev lite stek i solen och bad efter cykelturen =)





Jätte äcklig spindel!!!

Va sen och hälsa på Farmor. Hon blev jätte glad.
Hälsar på henne på toook för sällan. :S

Jag och Pappa Va sen på Bio.
Kolla på "source code" Alltså den va inte bra, men inte dålig.. 
vet inte va jag ska säga om den?
 


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

ååå va härligt det ser ut...



vill ha mer sommar och bada i pool och drica cola.

tiden går för fort.



vad smal du är,äter du inge flicka!ler.



kramkram

2011-08-09 @ 23:27:44
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0