Jag 25år

Jag viste inte att de skulle va som en "Möhippa" när man ska fylla 25år :p
jag har nu överlevt nått liknande + att jag fått 2 hjärtinfarkter..
Det är inte lätt att bli gammal.. :p
Men oj vilka fina vänner jag har! Men också lite knasiga.. hehe. :p

Gårdagen hände nått som jag inte trodde jag skulle va med om.
Jag skulle bli upphämtad av Alec Halv 10.
Vi skulle då åka till örebro och shoppa lite.
Men strax efter 9 plinga de på dörren. Min tanke va då bara.
"oj va tidig hon är..
men? va hon tvungen att komma upp och hämta mig"!?
Jag va ju inte klar på långa vägar..
Hade ju nyss gått upp ur sängen.. :p

Jag Öppnar dörren och fick en fin chock.. där dundra vännerna in
och jag fick mig en fin flygtur upp i soffan..
Herre guuud.. dom bar fölg på mig..
Där va då hjärtinfarkt nr 1.
in kommer Anna, Mallan, Dessan, Alec, pillan och Gunnar.
Jag fick inte klä mig själv. Fick ta på mig några slickbyxor.
måste säga att jag kände mig grymt vacker.
Det va bara att följa med.
Helt Omedvetandes om hur jag såg ut och vart dom skulle ta mig.
 inkastad i en bil så åkte vi iväg.



Jag fick ju alla fall frukost i bilen =)
Efter lång bilåkande skulle jag äntligen få gå ur bilen.
Man blir lite smått illamående av att åka bil när man inte ser nått..
 jag fick gå runt inne i nån byggnad.
Jag trodde de va ett badhus och att jag skulle få bowla :p
Fråga mig inte varför?
När jag sen fick ta av mig de för ögonen
visade de sig att jag vandrat runt inne på Baby proffsen..
 haha :p

Det va då jag fick se hur vacker jag va.. Herre gud.
Så här fick jag vandra runt inne på Ikea..
PINSAMT? Svar JA!!!



Det va en inne på ikea som sa "grattis på din födelsedag i förskott"
Några killar gick bakom mig och skratta lite och sa:
"titta de ser ut som hon har kalsonger på sig"
Det va ju som sagt lite pinsamt.
Det blev ju inte bättre av att mina vänner skratta åt mig hela tiden.
Men det är ju kul att man kan roa några.
 Tror de va många som fick sig ett gott skratt.
Bjuder på den ;)

Inne på marieberg fick jag alla fall ta på mig ett par jeans.
och efter maten då på tok förmånga skratta åt mig tog jag av mig t-shirten. :p

Kvällen tillbringades hemma hos Mallan.
En mycket bra avslutning på en härlig dag.
Jag fick ju min shopping i alla fall ;)
Hade en toppen kväll tillsammans med Anna, Mallan, Dessan och Gunnar.
<3<3<3<3<3<3



Nog hade vi roligt allt =)




Tack kära vänner för denna underbara dag <3
Kan lungt säga att jag fått ett minne för livet!

Hjärtinfarkt nr 2:

Vaknade idag på morgonen av att
Dessan, Anna, Mallan, Pillan, Ira, Alec och Gunnar
dundra in i mitt sovrum.
Min kära syster hade kastat ner min hemnyckel i Annas brevinkast.
Så mina kära vänner kunde smyga sig in i lägenheten.
Men om så söta dom va när dom stod där och sjöng för mig.
Vilken bra start på denna 25års dag.

Chockad? Svar JA!!



Titta va dom hade med sig. sötnosarna. <3
Dessan och Gunnar som har gjort.
JAg tycker ju igentligen inte om smörgåstårta.
Men måste erkänna att den här va god. =)



Lite suddig bild men här är mina älskade vänner <3




Senare under eftermiddagen kom familjen.
 saknade dock Josefin och fasters favorit pojkar.
Men dom får jag gosa med en annan dag. =)

Bjöd på varm smörgåstårta och lite annat smått och gott =)
Bjuder på lite fler bilder:











Fick sen på kvällen besök av Dessan och Frida
Dom hjälpte mig äta upp lite rester ;)
Stackars Dessan fick en blåklocka på träningsmatchen som va idag.



Tusen tack för alla fina Gratulationer. Det värmer <3
och STORT Tack till mina fina vänner som förgyllt min dag.
LOVE <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0