FREDAG!!!

Älskar fredagar!!
och just den här fredagen har jag vart
LEDIG!
Helt underbart. vilken härlig dag jag haft.
Först en Kaffe med Lu, alltid lika trevligt.
Sen ner en sväng på stan, hämta upp mallan så åkte vi och träna och sola.
Oj, oj, oj va brun jag blev nu.. ;)

Sen blev de Bio med dessa Knasbollar.



Vi kolla på "lingon i skogen".. Den va ju jätte bra..
Guu va jag nu saknar att jobba inom handikappomsorgen..
Så goa ju!!
Helt klart en sevärd film!!

Efter de gled vi runt i bilen.
 Körde fast ute i skogen. fick vända för ett träd låg över gatan.
Åkte in i biltvätten.. Hitta olivia och Emma. Besökte gunnar..
Ja man kan säga att vi gled lite överallt.
Jag hade roligt iaf!! =)

Som sagt, En bra fredag!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0