Tack... Hata iPhone...

Just nu är jag inte så glad.
Igår försvann alla mina kontakter på telefonen. Det började med att jag skulle skriva ett sms. Men kom aldrig in på appen. Blev utkastad hela tiden. Tillslut när jag kom in va det bara massor av olika nummer överallt. Gick in i telefonboken och den va tom. Men jag lyckades lista ut de flesta meddelandena så jag hade ett par nummer på telefonen. Men idag skulle jag försöka mig på en om installation. Se om jag kunde rädda min förlorade nummer. Det slutade med att allt på telefonen försvann. Den blev "fabriksinstallerad". Jag lyckades hitta en fil så jag kunde kopiera över lite och den filen va från 2011-11-24. Kul.. Alla appar, alla bilder. Alla nummer efter 2011 BORTA!!! :( allt går emot mig just nu, hata iPhone. För en vecka sen dog ju hela mobilen. Tog 3timmar innan jag fick igång den. Mitt tålamod = noll.. Det går bra nu.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0