Romme och Fotboll...

Igår va jag iväg till Romme och åkte skidor tillsammans med Dessan, Anna, Mallan och Sebastian. En riktigt härlig solig dag. I like it. :)

Utförsåkning är mycket roligare än att åka längd.. Skidbacken jag trivs som bäst.. farten, utmaningen, en frihetskänsla. Jag bara njuter. Underbart.. En härlig Lördag.

Idag (söndag) fick jag åter igen sätta på mig fotbolls skorna. Ett härlig solig, men något blåsigt dag. Cup i Strängnäs. Två matcher 2x25min. Första matchen förlust mot vilja. 1-0 andra matchen sluta 1-1 mot Vingåker. Det va roligt att spela idag. Nu längtar jag till vårsäsongen. Nu kan snön få försvinna. Vill komma ut.. Spela på riktigt gräs. Inte nån konstgräs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0