Rakat - platt = lockigt.

Att komma till jobbet i lockigt hår är alltid lika spännande. Va ska folk säga? Dagens kommentar va "var du trött i morse, du har inte rakat dig" hehe, NEJ.. Jag känner att jag vill ha mitt hår kvar ett tag till ;) jag hade alltså inte PLATTAT håret idag :p Nu förtiden har jag mer lockiga dagar än platta dagar. Ändå får man alltid höra "åh, har du permanentat dig" eller "va har du gjort med håret" äh? Folk borde veta nu att jag har lockigt hår. :p Men för många är reaktionen "var du trött idag" eller "regnar det ute" :P (då jag brukar ha lockigt) kul att man drar till sig lite uppmärksamhet ibland. Haha.. ;)


Kommentarer
Postat av: moster

det är helt rätt att du har lockigt hår jag tror att platttången sliter på håret kram

Svar: så sant, det sliten en hel del. Skönt med lite variation ibland. STOR KRAM TILL DIG <3
missthure.blogg.se

2012-10-30 @ 17:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0