Äntligen helg...

Det har vart en tuff intensiv vecka.
Många sjuka på jobbet leder till att man får slita extra mycke.. In ut in ut.. Man får snabbt upp både värme och puls. Jag kan inte göra annat än skratta åt eländet. En gudstjänst till mina arbetskamrater, och vist har vi haft roligt. Vi kan faktiskt inget annat än att skratta och försöka hålla humöret uppe..
man rycker lite på axlarna "kör bara" ;)

I tisdags hade jag min kära far här på en bit mat. Mysigt, han är inte här så ofta.

Onsdags kom min kära bror förbi på en fika så hade jag gjort en matlåda åt honom som han blev väldigt glad för. På kvällen kom finaste Lu och Cicci. <3 Jag har dock ett väldigt allergiskt hem så Cicci blev icke så långvarig. Bjöd töserna på afrikansk panna som smakade riktigt bra. Titta på fotbollen. Vilket landslag vi har. Och den där Zlatan kan verkligen sin konst. Vilken lirare! 4 fina mål mot England. Och där emellan han Jag och Hanna titta på Grey's. En jätte mysig kväll. Roligt att ha dom här. <3

Torsdag jobba jag lite extra på skogsgatan vilket va roligt. En bra kväll där med.

Idag fredag har jag vart iväg på Bio med Anna, Dessan och Mallan. Vi åkte till Norrköping, titta på Twilight. Galet bra film. Satt på helspänn. Den har dom lyckats bra med. Tycker om filmer med bra slut! Tummen upp för twilight! Tack flickor för denna kväll! <3

Nu ska ja dö på soffan en stund och ser fram emot att strax få vandra till sängen! Jag säger bara en sak SOVMORGON! Underbart!!!

Trevlig helg gott folk!!!


Kommentarer
Postat av: Mallan

Tack själv hjärtat❤ kanon bra filmer alltså.
Bamse kramar till dig. Hoppas vi ses snart igen;)

Svar: Stor kram till dig <3
missthure.blogg.se

2012-11-16 @ 23:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0