Älskade syster.

Äntligen kunde vi ses igen. Som jag har längtat efter egentid med henne. Snickarna skulle jobba inne i huset idag så då flydde jag och Noel hemifrån. 

En liten promenad sa hon….fantastisk väder. Lisa för själen. ☀️
(null)

Men en liten promenad blev det ju inte. 8,5km. Helt slut. Jackan åkte av efter bara 2km. Svetten rann på ryggen. Så här långt har jag inte gått sen jag blev gravid. Snart ett år sen. Sista biten bar knappt benen mig. Hållningen börja ge vika 😅. 
(null)

Men ska man träna så ska det tränas ordentligt. Va passa då inte bättre än att utmana barnen i armhävningar och plankan.. jag kommer inte kunna gå imorgon 😅💪

(null)

Väldigt mysig dag. Äntligen kunde vi ses igen. Inte träffats sen jul pga sjukdom. Så det va så mysigt och Noel va så nöjd över att få träffa sina kusiner, ❤️😍

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0