2år med dig

Du är allt jag nånsin önskat Du är allt jag nånsin drömt Du är den som får mig minnas Alla drömmar jag har glömt Och du är den som får mig hoppas Du är den som får mig le All min kärlek får du bära Hela livet vill jag ge
För du är där när ingen ser mig Du är där när stormen yr Du är där när natten skrämmer Och du är där när dagen gryr Och jag vill alltid ha dig nära När som åren läggs till år Och vad livet vill oss lära Är att framtiden är vår

Två år med dig. ❤️❤️❤️
Det bästa som hänt mig. Och va mycket vi hunnit med. Sålt ett hus, bygger ut hus, förlovat oss… 
(null)

Sen kom nästa pusselbit i våra liv. En del av oss båda. ❤️
(null)

Som jag älskar er två.
(null)

Jag kommer göra allt för er. 
(null)

Kärleken till sin familj. Sitt barn är obeskrivlig. Men nånstans är livet skört. Man har det bara till låns.
Det blev en speciell gårdag. 
Ett firande och ett farväl. Att fira 2år tillsammans och ett år som förlovade. Så mycket kärlek. Men också samma dag få på en begravning och säga farväl till vännens mamma. Så vackert, sorgligt ich smärtsamt på samma gång.
Lider med familjen som behövde ta farväl av en familjemedlem alldeles för tidigt. I sviterna av cancer. Så hemsk sjukdom,

Ta hand om varandra. ❤️
Lär er livets stora gåta, älska, glömma och förlåta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0