Syster 40år

I helgen som va 4/6 fira vi världens bästa syster som fyllt hela 40år. Vart tog tiden vägen? Betyder det här att jag också blir äldre. Jag som trodde jag va 25år 🤪

Det blev alla fall en fantastisk dag. Strålande väder. ☀️ 

Även om det inte riktigt blir som man planerar. Alva red sin första hopptävling. Så jag åkte ut till Vårnäs på morgonen och titta. Hon va såååå duktig. Stolt moster.
(null)

Men när hon hoppat va klockan bara strax efter 10. Tanken va att familjen skulle va kvar och komma hem till klockan 13. Så skulle alla va där hemma och överaska. Men där fick vi snabbt tänka om. Så jag åker istället hem till mig med syster.

Så jonas som stod redo att åka där hemma fick också improvisera lite. Men det blev ju bra det också. Han stod där hemma redo med alkoholfritt bubbel som vi kunde skåla lite. 

(null)

Vi va väl hemma lite mer än en timme innan vi sen skulle bege oss mot Lövlunda.

Där stod nästan hela familjen redo att överaska. Familjen med minst barn kom lite senare.

Robert hade fixat och dukat så fint. Själv fixa jag liten tipspromenad så Sara fick utmana alla i familjen. Som sagt en lyckad dag, och födelsedags "barnet" va väldigt nöjd,

(null)

(null)

(null)

(null)

Hon fick ju en fantastisk present. Nu får vi bara hålla tummarna för att allt ska gå bra för dom. Välkommen lilla Eskil😍

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0