Tack Benny

(null)

Ja, vad ska man säga. Går ju att ta bild men kvaliten kanske inte är den bästa.

Igår innan jag skulle åka till Jonas låg jag och gosa med katten en stund på kökssoffan. Kände hur mobilen gled ur byxorna och ner på golvet. Tänkte inte så mycket mer på det. 

Efter ett tag tänkte jag att jag skulle fånga upp mobilen. Bonzo satt precis nedanför. Kände under honom men hitta den inte. 

Hör att Benny ligger och knaprar på något. Tänkte att det va bollen som låg under bordet. Sa till honom att inte tugga sönder bollen. Man han fortsatte mumsa. Kluver upp och ska ta bollen… men va ingen boll. Han låg och tugga på min mobil.

Tack Benny. Men va nästan hel. Av alla hörn han kunde tugga på har han valt att tugga där kamera linsen sitter. Så han har lyckats spricka glaset till kameran. Mobilen är precis ett år.

En självrisk på 1500. Och får tillbaka 50%av värdet. Inte ens lönt att lämna in och laga.
Tur i oturen har jag nu anledning till att få köpa ny 🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0