Livets stora funderingar...

Har en undran đŸ€”Ekorrn satt i granen skulle skala kottar, fick han höra barnen dĂ„ fick han sĂ„ brĂ„ttom, hoppa han frĂ„n tallegren??? Hur fan kan han hoppa frĂ„n tallegren nĂ€r han satt i granen?đŸ˜đŸ€Ł Tankar........❓❓❓❓
Jag inser att jag fortfarande har sÄ mÄnga obesvarade frÄgor.
Varför kliar det alltid nÄnstans i ansiktet nÀr man e som skitigast om hÀnderna...
Varför stÄr det 'se upp för tÄg'... nÀr tÄgen kommer frÄn sidan....
Jag har till exempel aldrig fÄtt reda pÄ ifall Sara kom till hörnet vid 7-eleven eller hur man tar den blÄ vÀgen hem...
Varför Dora utforskaren inte anvÀnder Google Maps...
Varför kvinnor inte kan sÀtta pÄ mascara med stÀngd mun...
Varför ordet förkortningar Àr sÄ lÄngt ord...
Varför citronsaft Àr gjort med artificiella smaker medan diskmedel görs med riktiga citroner...
Varför den lilla tuvan helt enkelt inte blir krossad av det stora lasset...
Varför blinka lilla stjĂ€rna och alfabetssĂ„ngen har samma melodi... 
Varför du just sjöng bÄda sÄngerna tyst för dig sjÀlv...
Vad Àr egentligen Victoria's secret?...
Vart tipptappar tomtarna efter de dansat runt granen och vem fick egentligen tÀndstickstavlan av Bodens fÀstning?
Varför skruvar man ner volymen pÄ bilradion nÀr man inte riktigt hittar?
Varför Àr det sÄ svÄrt att stava till dyslektiker?
Finns det ett annat ord för synonym?
Vem Àr General Failure, och varför lÀser han min hÄrddisk?
Om superlim nu fÀster allting, varför fastnar det inte pÄ insidan av tuben?
Var tar den vita fÀrgen vÀgen nÀr snö smÀlter?
Varför Àr det aldrig upptaget nÀr man ringer fel?
Hur betalade riksbanken sin första sedelpress?
Om kÀrleken Àr blind, varför Àr det dÄ sÄ populÀrt med sexiga underklÀder?
Vad kallar man kaffepausen pÄ en tefabrik?
Varför trycker man hÄrdare pÄ fjÀrrkontrollen nÀr batteriet hÄller pÄ att ta slut?
Varför heter det rusningstrafik nÀr bilarna kör som lÄngsammast?
Om man klonar en sjörövare, fÄr man dÄ en piratkopia?
Om det Àr förbjudet att dricka sprit och köra bil, varför efterfrÄgas körkortet nÀr man handlar sprit och varför har krogarna parkeringsplatser?
Och varför finns det inte kattmat med smak av mus?
SjÀlvklart har jag inte kommit pÄ de hÀr frÄgorna sjÀlv, jag stal dem frÄn en vÀn som i sin tur stal dem frÄn sin brors flickvÀns farbrors kusins mammas doktor.
Nu Ă€r det din tur att stjĂ€la frĂ„n mig. Eller Ă„tminstone fundera vidare över livets svĂ„ra frĂ„gor 😂😂😂

.... Livets stora funderingar😂😂

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0