Katt med stil.

Jag har hela tiden sagt att jag skulle skaffa ny katt när det va okej att man inte får en katt med samma personlighet som dom man haft tidigare.

Kan ju verkligen påstå att alla katter har sina egna personligheter. 

Min första katt Lotus blev 7år. Kan viste inte hur man använde klona. Där emot bet han om han blev sur.

Andra katten skilla blev bara 4år. Blev aldrig biten av henne. Där emot kunde hon rivas ibland, men ytterst sällan. Han va världens gosigaste, vi dela huvudkudde typ varje natt.

Den här pälsbollen har jag fått för mina synder. Hon både bits och rivs. Men har hittat hennes svaga punkt. Visa sig att hon inte är så kaxig trotts allt. Att gå ut i stora världen va vist jätte läskigt. Och då komma in och krypa upp i mattes famn verka inte va så tokigt ändå, 

Bästa stilen, lilla kissen ❤️
Hon är lite som Bonzo. 
Ligger med bena rätt ut. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0