Flotte/bryggbåt/båtbrygga?

Jag vet inte vad man kallar det? Flotte? Båtbrygga? Bryggbåt? 

Första semesterdagen. Bonzo väckte mig 04:00 då tyckte vist han att vi skulle gå upp, 🙈 vi låg kvar till klockan 7. Tog morgonkaffet ute på altanen. Fåglarna kvittrade, redan klockan 10 va det 26grader i skuggan, en varm härlig dag. 

Passa på att rensa lite ogräs innan jag skulle besikta bilen. Nu gick den igenom 😅 fick bakslag på bromsarna sist. 

Förbi trädgården, köpte lite blommor.

Sen vid 13 va jag till Linden för lite rehab koll. Efter jag vart sjuk. Har haft problem med lungorna en längre tid. Men nu går det åt rätt håll. Kolla puls, syresättning. Fick göra lite olika övningar. Allt såg bra ut så nu kan jag börja komma igång lite försiktigt och träna igen. Så det känns skönt, men kommer ta ett tag innan får tillbaka kondition och flås. Men det är inte så konstigt. Men va skönt att höra att allt nu ser bra ut. Även röntgat lungorna. Så det va utan anmärkning. Så det känns också skönt att veta. 

Ut till systers svärföräldrar där Bonzo fick bada. Sen va Sheila och krille super snälla och tog hand om Bonzo så jag kunde följa med syster med familj på deras båt som är en brygga. En flotte med staket., 😂😜

Super mysig avslutning på min första semesterdag. Me like 😁💕🌸☀️

(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)


(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0