Flatruet

Jag va lite smått ledsen att jag va uppe i fjällen men inte fått se nån ren. Halva veckan hade gått. Såg en när vi va och vandra dag två. Men den sprang långt bort på ett berg. Så man såg den knapt. 

Peter skulle iväg på ett jobb till Östersund. Så skickar han en bild till mig på massor av renar och skriver att hela flocken nu va uppe vid Flatruet, där vi va dagen innan. Typiskt, då missa jag ju dom,.. eller???

Nej, turist som jag är och ville så gärna se. Så jag tog och stoppa hundarna i bilen och for iväg, hade ju ändå inget bättre för mig.

Och vilken lycka, såååå cooolt.
Jag va väldigt nöjd. 

Efter den här dagen såg jag sen renar varje dag, lite över allt 😂
Men detta är fjällen för mig. Renarna hör till. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0