3e gången gillt

Jag klara det till slut, men va på håret. Men det är GODKÄNT. YKB provet klart ✅ 
Känns såååå skönt, inte behöva plugga mer. 

9veckor har gått, långa dagar, mycket plugg, frustration, tårar, skratt, glädje. Och igår ren lycka. 

(null)

Vill här med även hylla och tacka min Mamma. Som ställt upp och tagit hand om Bonzo under dom här veckorna när jag pluggat. Utan henne hade jag inte kunnat utföra den här utbildningen, kunna haft så här långa dagar och så mycket resor. 

Varje dag när jag kommit hem till mamma och Pelle har jag fått mat och även fått med matlåda till dagen efter. Fått frukost, bullar, kakor, mackor, godis, dricka. Så kanske inte så konstigt att jag gått upp 5kg under dom här veckorna. 
Har blivit riktigt bortskämd. Men vart väldigt skönt då man vart väldigt trött när man kommit hem. Att inte behöva ställa sig vid spisen på en gång. Är så tacksam. Älskar dig mamma ❤️ och min hund är överlycklig när han får va hos sin"mormor"

Kul hund som inte vill följa med sin matte hem när man ska hämta honom. 🙈 (han blir nog också väldigt bortskämd) 😜

(null)


Även tack till Pappa och min bästa vän Hanna som även dom ställt upp och hjälpt till att ta hand om min "isbjörn" dom dagar mamma inte kunnat ha honom. Tacksam ❤️

Nu ska jag njuta av en dag utan att behöva plugga och bara göra det jag känner för. Sååå skönt. ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0