När kroppen säger stopp...

För en gångs skull har jag lyssnar på min kropp. Mycket jobb, mycket runt om kring och kroppen säger tillslut stopp. Så nu har jag tagit två dagars ledigt. Fredag och måndag så jag får lite lång helg. Känns skönt och välbehövligt. 

Så fredagen blev lite sovmorgon sen en mysig ridtur i skogen med bästa Kristin och Sara som sällskap. Så mysigt. Hundarna fick busa. Jag njuter av dessa dagar. Me like.

Idag lördag har jag gjort minsta möjliga. Åkte in till stan och tog promenad med Hanna och Sally. Också skönt och kravlöst. Man bara är. Hundarna fick busa av sig lite på tomten. 

En oplanerad helg med egen tid, man bara är. Gör va man känner för. Kravlöst. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0