Hund och katt..

Katten är ju verkligen min lilla bebis.
Men det är ju helt klart hon som bestämmer här hemma. Men något jag bestämmer, det är att på natten får hon faktiskt va kvar inne. Annars kan jag inte sova. 

Hon smälter väldigt bra in bland höstens alla färger.. svårt att se henne ibland. Min fina skilla. 

Katten styr över hunden och hunden styr över mig. Försöker i alla fall. Att ha en 10 månaders Golden är inte lätt. Hormoner, egen vilja och jag vet inte vad. Jag skulle vilja säga att Bonzo är lite trög. Men han spelar nog mest bara trög. Han gör lite som han själv vill. Egen vilka. Vissa dagar är jag sjukt stolt över honom. Andra dagar är vi osams och han ger mig gråa hår. En ständig kamp. En bulldozer. 

Men jag verkligen älskar både min katt och min hund. Vet inte vad jag skulle göra utan er?

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0