Ett år sedan - USA

Tänk att det redan är ett år sen. Va tiden går fort. Minns det som igår. Jag hade packat 20par strumpor för en veckas tripp till Kroatien. Fråga mig inte varför jag packa ner 20par strumpor. 


Jag fick i alla fall i 30års present av min familj och Hanna och hennes familj en resa till Kroatien. (Trodde jag)

Sara och Robert skjutsa oss till Arlanda. På flygplatsen säger Hanna att hon inte riktigt vart ärlig mot mig. Vi skulle inte åka till Kroatien i en vecka. Vi ska till USA i två veckor. Chocken, glädjen, det va som ett lyckorus som spred sig genom hela kroppen. Jag blev stum. Jag fick min dröm resa. 

Två underbara veckor tillsammans med min bästa vän. Härliga minnen.

Bodde hos Hannas underbara kusin Linda. Kommer aldrig glömma den resan. Jag hade verkligen jätte roligt. Minne för livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0