Hon är ju bara bäst!!!

Jag blir ju alldeles rörd, vilken pärla hon är. När tid och ork tryter är mitt hem inte riktigt prioriterat. Sara ringde mig på jobbet och sa "vi lånar din lägenhet" -vilka VI? "Jag och barnen..- Ojdå, jag har ju jätte stökigt.... "Som vanligt då" -kanske värre än vanligt. Och vad händer. När jag kom hem va det undanplockat och lite städat. Rensat bland massor av papper och skit.. Underbara syster.. fick dock Klia mig i huvudet en stund. Vart är alla mina kläder? Tokan har tagit hem och tvättat. BORTSKÄMD? Svar= JA.. Älskade syster. Vad skulle jag göra utan dig!? Blir alldeles tårögd och rörd. Tuuuuusen tack!!! <3 My Angel. <3


Kommentarer
Postat av: Hannalu

Tusan, hon skulle ha fått komma till mig ;-) Får nog ge henne en extra nyckel till mig med! Haha!! Väldigt gulligt av henne :)
Kram kram

Svar: Ja, hon är go!! Kram
missthure.blogg.se

2013-06-05 @ 15:48:56
Postat av: Syster

Så mycket som du hjälper oss hela tiden och alltid ställer upp så var det här det minsta jag kunde göra! Och när jag blir lila smal som du så vet jag vems garderob jag ska åka till! : ) jätte fina kläder och tusentals Jeans!!!! Men allt detta katthår, blir galen! Hälften av katten sitter ju fortfarande kvar på kläderna och andra halvan i tvättmaskinen ; )
Älskar dig syrran!

Hihi Hanna Lu, ja ibland lönar det sig att lämna ut en extra nyckel till mig ; )
Kramar till dig fina!

Svar: Kraaaaaam <3
missthure.blogg.se

2013-06-05 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0