En syskondag..

Idag har jag haft en mysig dag tillsammans med min kära lilla bror som så snällt ringde och väckte mig 9:30. Vi tog en liten tripp till Norrköping. Där efter åkte vi direkt ut till Sara och myste lite med henne och barnen. Där Andreas agera riktig "lekfarbror". Byggde koja och jag vet inte allt va dom pyssla med på övervåningen. Liam va i alla fall nöjd och glad då jag och Sara inte fick komma in i hans rum "gå, ni stör" :p Andreas= Liams idol. ;)

Efter besöket hos syster fortsatte vi vidare hem till Micke och Josefin. Vi hann lagom innan barnen skulle sova så vi fick gosa lite med dom också. När barnen lagt sig spela vi lite plump. Josefin vann och jag förlora. Men viktigaste är att inte Micke vinner för han blir så kaxig då :p

Det blev en riktig syskon dag. Mysigt. Nästa gång kanske vi alla kan samlas samtidigt ;) En bra söndag!

Imorgon ska jag tillbaka och jobba. Även om jag fortfarande inte känner mig helt kry i kroppen ska det ändå bli skönt att komma igång igen. Nu längtar jag bara efter att även få komma igång och träna. :) mindre än två veckor kvar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0