Ledig en onsdag!

Känner mig avkopplad, harmonisk, Lugn, Jag bara njuter.
Vakna 07:30 och känslan av att få vända på sig och somna om
är verkligen en underbar känsla.. inte behöva ställa nån klocka.
knalla upp 09:30, äta frukost,
slå sig ner i soffan och bara njuta av lugnet. härligt.
släppa allt och bara va...
 
Kände att jag behövde en uppfriskande promenad,
få känna doften av lantlivet.
va passar då inte bättre än att åka ut till min älskade syster.
Det blev en uppfriskande PW.
Va väll ute och gick i ca 1,5 timme ca en mil.?
Skönt trött i kroppen. Lite gos med Alfons när vi kom tillbaka.
Måste va världens keligaste Bagge,
som viftar på svansen när man klappar honom
 
Tog saras bil och åkte iväg till dagis för att hämta dom små liven.
Åter en underbar känsla,
att vandra in på gården och få se Alva lysa upp som en sol.
"NANNA"
helt överlycklig kommer den lilla tösen springandes,
helt exalterad och så snubblar hon.
Personalen sa bara "oj,oj, upp igen"
hon bara blänger på dom nästan rådnar lite
så smyger hon sig framåt
"men alva du får springa fram".
Nej, sakta men säkert tassar hon framåt sista biten.
ställer sig framför mig, ler och ut ur munnen kommer
jordens gulligaste och sötaste
"HEEEJ"
och världens gosigaste kram.
 
Där upptäcker liam "Hanna har kommit"
Även han kommer springandes
och på vägen slänger han ur sig till personalen.
"Jag älskar min Hanna"
Ja, vad säger man? Jag bara smälter.
STOLT MOSTER.
 
På vägen till bilen går vi förbi en förälder med sina barn och liam säger:
"det här är min moster, hon har hämtat oss. Nu ska vi åka hem till mig.
sen kommer selma och vi ska leka idag"
haha, sköning..
 
När jag ska sätta in barnen i bilen kommer Lina och Selma förbi.
Lima säger då: "Lina vet du, det här är min moster.
Men? vad gör ni här. ni ska ju va hos mig.
jag ska ju leka med selma idag"
Hihi, han är ju för söt.
 
En härlig och mysig Em.
Avsluta kvällen hemma hos cicci
som bjöd på jätte god mat (spagetti och köttfärssås)
Smakade mycket bra. Där efter titta vi på bonde.
Är nu hemma, tittat på Grey´s, och gosat med en kelig Lotus
mitt lilla hjärta <3
Nu kallar sängen och Dejt med mr blund.
En mycket bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0