R.I.P Farmor <3

När tiden stannar upp ett ögonblick och hjärtat fylls med sorg.
Du lämnade ett tomrum. saknaden finns kvar.
Jag kan ej beskriva med ord.
Jag vet att det va dax nu, men jag ville inte inse.
Jag vill ha dig här hos mig!

Du finns i mitt hjärta alla minnen lever kvar.
Jag vet att du har det bra.
Fast saknaden är stor, finns minnen ändå kvar.
Du bor inom mig, i mitt hjärta finns du kvar.

Du finns i mina drömmar.
Alla minnen lever kvar.
Utan smärta och plåga du har de bra.
Du dansar väl med änglar. skrattar och ler.
Tänk om jag kunde få se dig en gång till.

Du finns i mitt hjärta alla minnen lever kvar.
Jag vet att du har det bra.
Fast saknaden är stor, finns minnen ändå kvar.
Du bor inom mig, i mitt hjärta finns du kvar.
ja du bor inom oss, i våra hjärtan finns du kvar!!!!

<3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Mallan

❤❤❤❤

Svar: <3
missthure.blogg.se

2012-06-19 @ 17:22:05
Postat av: HannaLu

<3

Svar: <3
missthure.blogg.se

2012-06-19 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0