2011

Då är de dax att göra en samanfattning av år 2011.
Det har verkligen vart ett år med blandade känslor.

Men jag ska nu plocka fram höjdpunkterna från året.

år 2011 började med en trip till sälen.
Med Dessan, Anna, Mallan, Ira, Alec och Gunnar!



Va på mitt livs första kryssning med några jobbarkompisar.


Stolt Faster till charmtrollet Theo och årets tillskott lilla söta Tim <3


Hannax2 och Linn Va på Besök.


Åkte På träningsläger till Danmark



Fick en fin överaskning dagen innan min 25års-dag



Jag 25år




Åkte iväg till Grekland med världens bästa syster <3






Är som barn på Nytt när jag ut på fyrhjulingen får åka.
*me like*



100-års kalas.
Världens bästa moster och kusin skulle denna dag firas.



En Galet rolig lagfest i sommarvärmen.
Man kan nog säga att vi kom lite närmare varandra ;)





Inte alla som får se lili dansa på bordet ;)


Jag och Twini följde med Lu och Gunnar när dom skulle
cykla tjejvättern.. :)



Midsommar tror jag att detta kan va?


Jag och mitt charmtroll


En galet rolig Sommarfest!
Säger bara en sak "pärleporten"






"En vanlig dag på jobbet"


Sommarfest nr2 också galet rolig!




Åkte till cypern med Anna och Dessan
De va en rolig resa.




En sommartrip med Anna och Mallan ner till Varberg.
Där vi träffa twini med moder.




Göteborg med Familjen.





Årets höjdpunkt.
Får tacka mina vänner och syster för den bästa
födelsedagspresent någonsin.
vilken upplevelse, så grymt.
Mitt fallskärmshopp!









Det gjorde vi bra flickor. :)

Jag och mitt Hjärta.


En stockholmstrip med Bästa Hanna och Carro



Mina coolingar



Twini som va duktiga och sprang en mil uppe i s-holm.
(kommer ej ihåg va de hette?) tjejmilen kanske?


Valla IF, Vinnare av div5.
Vilket härligt lag jag spelar i. *me like*






Vakt ute i skogen med Carro och Hanna.
Rally..



Fest i Parken. En riktigt rolig kväll.



En dag i stockholm med Sara, Vera och Märta


Jag, Märta och Sebastian

Britney konsert.. såååå grymt bra!



Rihanna



En Gn riktigt rolig festkväll..
Finner inga ord..




En bak-dag med syster och barnen.



En road trip med Lu



Barnen sov över hos mig.


Julafton




Den enda dagen på året hela familjen är samlad.
*me like*




Det bästa med julen. Allt Gott, gott..


och sist men inte minst. Vemdalen..
Vilken bra avslutning på detta år!!!

image descriptionimage description


Ett år fyllt av roliga saker..
Ser tillbaka på allt roligt. men lämnar nu 2011
och blickar fram mot 2012.

Det här ska bli ett bra år.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0