Livet som 3barns mor..

Jag har idag känt på "livet som 3barns mamma"
Det va sååå mysigt att ha barnen här.
Dom har vart så lugna och snälla.
 
Elis har inte gråtit nån ting. han var bara legat och skrattat.
bubblar för fullt på sitt eget sätt ;)
Så somna han på min mage en stund. så mysigt.
 
Kan går ju under namnet "kräkan" Men han spydde endast en gång
under dom 4 timmarna jag hade barnen.
 
Liam 4år: "vet du Hanna, när Elis har ätit då kräks han"
Oj? det viste jag inte :p
Han tappa mat på golvet: "Hanna, förlåt. men det gör inget"
Så söt. sånt som händer. klart det inte gjorde nått.
 
Vi tittat lite på film.
Ätit paj och lördagsgodis. och lekt massor :)
En mysig lördag med mina små sötnosar
STOLT MOSTER <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0