Okänt nr..

Idag efter jobbet satte jag igång och baka.
Det blev en Morotskaka som jag ska bjuda flickorna på i morgon. :)


Där efter hämta jag upp Mallan så åkte vi ner till Gymmet.
och påvägen ner ringer min telefon...

Okänt nummer.. Vem ringer mig..?
Allt går så fort men hinner ändå tänka, Svara eller inte svara.?
Nyfikenheter säger självklart SVARA!
och så va de min moster.. Åh så glad jag blev.. :)
Saknar jätte mycke <3

Tänk att så lite kan göra så mycke.. och göra en så glad.
Av bara ett telefonsamtal.. :)

Jag och Mallan hade en diskution efter träningen att:
Man är så dålig på att höra av sig till folk..
Hur svårt kan de va igentligen?
Vi bor på 2000-talet.. Alla! då menar jag Alla, idagens läge har en telefon.
om man nu inte vill ringa så ett SMS..? hur svårt kan de va?

Jag hissar här med:
Spontan Sms och Spontansamtal.. =)

Avslutar med ett tack till Mallan som följde med till gymmet.
Det gjorde vi riktigt bra! Guu så duktiga vi är! :)
<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: mallan

Tack själv hjärtat, det gjorde vi riktigt bra. Känns i kroppen idag kan ja ju säga:) en mkt bra hiss tycker jag:)



Ses ikväll <3

Pusskram<3

2011-10-28 @ 06:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0