Aj..

När man ska va lite smidig och duktig och åka med gubbarna i godahissen och köra in de största sopkärlet vi har samtidigt som det står lite fler vagnar i hissen och dörrarna helt plötsligt smäller igen och där mellan sopvagn och hissdörr får armen en rejäl smäll. 

Gjorde sååå sjukt ont. Bet ihop, sa ingenting. Väl ute på kajen blev jag kallsvettig, illamående och svartna för ögonen. Så va tvungen att sätta mig ner en stund. Höll på att tuppa av. 

Så va tvungen att ringa min syster och be henne gå ut med hundarna. Viste inte om jag skulle klara av att gå med dom båda nu när jag är hundvakt i två veckor åt Larry. 

Vet inte riktigt varför jag blev så konstig efter en smäll på armen? Ont gör det fortfarande och det sticker i lillfingret. Har tappat lite känsel i underarmen som strålar ut i lillfingret. Jätte konstigt. Måste slagit i nån nerv eller nått?? 🤔

Inte min dag.

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0