Martin <3

Nu är det officiellt.
Här är mannen som fångat mitt hjärta. <3

(null)

Jag har alltid trott att det vart nått fel på mig. Har aldrig vart riktigt kär, har aldrig känt fjärilar i magen som folk pratat om. Har aldrig riktigt känt att jag saknat någon..

Har försökt intala mig själv när jag träffat någon att "det är väl så här det ska kännas" men har egentligen inte känt nått speciellt. Man mer intala sig själv och försökte acceptera att det är väl så här det ska va.. och så blir man leden när det inte fungera för man trodde att det skulle fungera.. för det va det man intala sig själv..

Men nu vet jag vad alla pratar om. 
Han fånga verkligen mitt hjärta. Jag våga öppna mitt hjärta och visa mig sårbar. Jag föll pladask. Jag blir mer kär för varje dag som går.  Att få starta dagen tillsammans med honom är lycka. Att få vakna upp med ett leende för han ligger där bredvid. Att få känna att man saknar honom när han är borta är ändå en skön känsla. 

2018 är vist mitt år. Lycka <3





Kommentarer
Postat av: Lu

Du är så värd det bästa underbara vän ❤️❤️❤️

2018-05-13 @ 21:43:27
Postat av: Syster

Såååå glad för din skull kära syster, ja för er bådas skull. Nartin har ju kammat hem storvinsten, du är en av de finaste jag vet. Jag älskar dig syrran ❤️

2018-05-16 @ 05:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0