Ridläger 2018

Årets höjdpunkt.
Nu har jag ridit på Vårnäs Ridskola i 3år och har precis vart på mitt 3e ridläger. 

Något mör i kroppen, men med så mycket glädje. Många goa skratt och en riktigt skön känsla i kroppen. Fylld av ny energi. Är så tacksam och så laddad för att dra igång höst terminens  ridlektioner som börjar på onsdag. 

Det bästa med lägret är att jag fått spenderat 3dagar med min bästa vän. Fått rida 6 lektioner på två olika hästar och lärt känna nya människor. Och vilka fantastiska ridlärare. Så duktiga, och man matas av nya kunskaper. Är så nöjd med dom här dagarna och ser redan fram emot nästa års ridläger. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Av nån konstig andledning va det jag och Hanna som vart uppe längst. Dag ett gick dom andra och la sig vid 23:30 och vi va uppe till 02:00. 

Dag två spela vi spel så då lyckades vi hålla några vakna till efter 00:00 men då va vi lite duktiga och gick och la oss runt 01:00. 

Så När dom andra vart trötta och gick och la sig, så passa vi på att ta natt promenad. 

Vad passar då inte bättre än att för eviga detta på bild. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Bästa vännen, vad skulle jag göra utan dig! <3

Kommentarer
Postat av: Lu

Å vad skulle jag göra utan dig min finaste vän ❤️

Svar: ❤️❤️❤️
missthure.blogg.se

2018-08-11 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0